vineri, 22 iunie 2012

Linia vieții

8 comentarii:

  1. ce titlu ai bha
    erai nervoasa?:)))
    faina poza :)
    bravo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Sunt zen perioada asta.Nici vorbă de nervi.
      Na, și acum să-ți explic. Mă refeream la linia vieții din palmă, nu la expresia pe care o folosim când nu ne place ceva. Cum ar fi "Semiotica vieții(!)"...

      Ștergere
  2. na, ca am citit raspunsul tau!
    voiam sa zic: i se desira din palma?
    nu mai zic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine că ași spus până la urmă. Ce fain! „I se deșiră din palmă”...eu de ce nu mă gândesc la asemenea titluri?

      Ștergere
  3. Minunată imagine! Parcă şi aud cântecul roţilor de tren... N-am mai mers de mulţi ani cu trenul şi parcă-mi lipseşte ceva din farmecul acelor călătorii...
    Week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mulțumesc mult de vizită și îmi cer scuze că răspund așa târziu.
      Farmecul, azi, se pierde atunci când trebuie să călătorești în condiții greu de explicat. De la mizerie la întârzieri de câteva ore.
      Mulțumiri încă o dată!

      Ștergere
  4. Linia vietii din palma si linia mortii daca nu stai cuminte la bariera !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu scuzele de rigoare pentru răspunsul atât de târziu, vă dau dreptate:)

      Ștergere