marți, 5 iunie 2012

Escaladări parfumate



     În fiecare miercuri, aici :)

36 de comentarii:

  1. Impresionant! Le-am studiat cu atentie. Asa se intampla cand se observa fiecare detaliu:)
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe imagini! iar titlul se potriveste manusa....foarte inspirat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase. Să ai o noapte liniştită şi faină.

    RăspundețiȘtergere
  4. excelente imagini...
    gaza este atat de delicata incat mai are putin si devine transparenta...
    rosul florii este grozav si titlul mai mult decat inspirat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toate astea, e o gâză tare rapidă. N-a stat locului o secundă:)
      Mulţumesc, o noapte lină!

      Ștergere
  5. Trandafirii rosii - un (alt) simbol al Iubirii. Superb!

    Gaza e... reala? Pare lucrata in filigran. Ce poate face Natura!

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Da, e reală. Sunt ardeleancă însă nu am atâta răbdare încât să le editez la nivelul ăla. Şi în plus...nu ştiu:)

      Ștergere
  6. Frumoase foto... mi-ar place sa-i fac un macro la gaza ta... sa vedem e epilata ori ba?! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut că ai nişte fotografii macro incredibile!
      Nu ştiu dacă a fost epilată, îmi trebuie ochelari:)

      Ștergere
  7. Ce vizitator delicat a venit la trandafir !
    Superbe fotografii ! Ai surprins momente faine !!!
    Felicit[ri !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca a fost greu sa surprinzi in clar insecta.... Mie una albinele mi au facut zile fripte :))felicitari! Au iesit foarte frumoase, ma fascineaza nuanta de rosu pe care o redai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Şi eu m-am chinuit mult înainte. Cu asta am şi început acum câţiva ani. Apoi am trecut la peisaje şi alte cele...
      Cu timpul o să vă iasă tot mai bine.

      Ștergere
  9. Ii plac trandafirii rosii, poate vroia sa ia o petala pentru iubita:). O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Splendide fotografii, felicitări, Roxana !

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe fotografii, ce insecta o fi aia?

    RăspundețiȘtergere
  12. iui ti-au iesit, si inca fain
    bravo,
    si spor la invatat!!!:))) nu te las :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mersi!
      Păi sporul mai lipseşte. Şi momentul în care o să-mi spun "Roxa, gata cu prostiile, pune mâna pe cursuri."
      De-ar fi fost faină materia aş fi învăţat de mult!:)

      Ștergere
  13. delicata si fragila cu antene infinite! frumoasa captura, ti-a iesit deosebit, chiar daca spui ca s-a miscat continuu. eu am tot vanat bondari...dar fara succes :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, mult!
      Mai încearcă. Bondarii sunt foarte greu de prins. Eu nu am reuşit:)

      Ștergere
  14. Asa un rosu minunat si gaza aceea...mi s-a taiat respiratia!
    Absolut superb! O zi placuta!
    P.S.- am vanat si eu bondari...am si prins ceva. public saptamana viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai o mare atenție si drag pentru detalii...Îmi place!
    Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe imagini! Cu cata rabdare si migala ai surprins fiecare ipostaza. Felicitari! Este o pasiune atat de frumoasa!

    O zi frumoasa ! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Asta iubesc cel mai mult.:)
      Mulțumesc pentru tot!
      Cele bune!

      Ștergere
  17. ce detalii la gaza! impresionant!
    ai aparat "hobble"? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asta ar însemna să fiu posesoare celui mai scump aparat din lume!
      Mulțumiri!

      Ștergere