joi, 16 iunie 2011

Când ploaia...





8 comentarii:

  1. superbe imagini...ufff! si cat de mult iubesc ploaia....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult!
    Şi eu o iubesc, şi sunt fercită că am avut parte de ea în ultimul timp.

    O seară frumoasă, Ada!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ploaia....se transforma intr-o perdea verde de cristale spulberate....


    Minunate imagini, Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îşi mulţumesc Irina pentru cuvintele tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fotografii placute ! picaturile de apa si verdele dominant mi-au adus putina racoare ! Multumesc, Roxana !

    RăspundețiȘtergere
  6. :) mă bucur mult că am reuşit asta! Mulţumesc şi eu!

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. ne-ai impodobit pe toti cu adevaratele margele

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucură acest lucru, Sergiu!
    Mulţumesc!

    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere